fredag kallt igen

Usch för denna kyla! Har inte ridit elelr hållt på så mkt i veckan pga. kylan. Igår red jag iaf en liten sväng, gick ner gångvägen. Han stannade och funderade några gånger som vnaligt men han kastade inte om och sånt som han gör ibland utan vända bara lite. Men efter några funderingar så gick han på, och när vi vände in mot postvägen så blev det en himla fart på skritten, haha;)
Vi tog en kort galopp med några små bocksprång uppför Källströmsvägen och sedan red vi en stund på stallplanen på volt. Mestadels trav, högervarvet gick toppen. Men i vänstervarvet gick det lite kruxigare. Jag försåtr inte, jag måste vara jävla sne i bäckenet eller ryggen eller något för vänster är ju hans bättre varv, alltså beror det på mig, och då blir ja så irriterad på mig själv. Jag känner att jag sitter lite snett men inte riktigt hur, IRRITERANDE!

Men han var iaf jätteduktig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0