dressyrpass Ace

Red Ace idag eftersom Anki är sjuk. Red barbacka ner till planen vid skolan och körde ett dressyrpass där. Hon var verkligen superfin och lyssnade toppen! Hon höll en stadig form hela tiden och hade ett lagom tempo utan trippande. Vi gjorde volter, skänkelvikningar och öppnor i skritt och trav. Det enda som är irriterande är att jag är så himla skev! Jag har mkt svårare att rida i vänster varv! och höger läder känns alltid längre än vilken häst jag rider, jätteirriterande! Måste gå att fixa!
Iallafall..Tränade sedan galoppfattningar och hon gjorde jättefina och slängde inte upp huvudet. Hon samlade ihop sig bra och gjorde fina avsaktningar utan att tappa formen helt, så är riktigt nöjd med henne. Sedan skrittade vi Postvägen hem.

måste fixa lite nya bilder på hästarna känner jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0