-Hoppning

Idag red vi ner tillsammans med Lina och Bus-Johan till planen på Svedjeholmen. Anki har köpt nya hinder för några dagar sen så vi testade dom litegrann, superfina var dom!
Vi la upp två upphöjda bommar med lite drygt en meter emellan, och första gången jag och Marulk skulle trava över så hoppade han över båda bommarna i ett skutt, haha det var jag inte riktigt beredd på ;)
Vi ställde också upp två hinder med ca. 15 meter emellan, dom tyckte han var lite småläskiga så vi tog Bus-Johan som dragplåster första gången sedan gick det bra:)

Och vet ni?! Marulk har hoppat 60 cm idag :D jag menar innan har vi mest tagit oss över upphöjda bommar och något enstaka på kanske 30-40 cm :) och han fick till riktigt bra avstånd på det med, duktig häst!!

Här är filmer, den första på mig och Marulk, det är det gula hindret närmast som ligger på 60. och det bakre av de två hindren är 50 cm.



och denna är på Lina och Bus-Johan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0