-Stugan

Sitter nu i stugan, har fått internet här nu, nice! Igår och idag har jag itne gjort nått speciellt med Marulk utan bara varit i hagen, smörjt in honom och lite sådär, har varit så varmt så man har inte orkat göra ngt.
Wilma, hunden mår inge bra :( hon har ju hjärtproblem men vet dock inte om det är det. Hon brukar äta gräs och ibland brukar det råka fastna i halsen så jag "hoppas" att det är det! För hon harklar och hostar och låter när hon andas. Men samtidigt så kräks hon ibland och hjärtat slår fort, usch vad jag är orolig! Vi har vetrinärtid kl.9.00 imorgon så jag håller alla mina tummar och allt vad man kan hålla i<3 Utan henne vet ja fan inte vad ja gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0