-Ridtur och nya grejer

Igår så följde mamma med och lånade Tornetta. Blev en barbackatur igen för min del. Vi red mot svedje och sedan upp i skogen där vi tog en galopp uppför backen, härligt! Dock hade Tornetta lite svårt att hänga med med tjockmagen^^
Sedan skrittade vi resten av turen mot Hamptjärn genom skogen och sedan tillbaka hemåt mot stallet.

Mitt paket från Hööks kom igår också och jag är verkligen nöjd med mina köp! Kan verkligen rekomendera denna hjälm som är både skön och snygg(enligt mig) och ett plus är att man kan ställa om storleken där bak.

Ridbyxorna som jag beställde satt som en smäck dom med :)


Kommentarer
Postat av: Fishis

Trevlig kväll önskar...

...BLOGGFISKEN-För dig med passion för fisk! :)

2011-07-12 @ 20:47:57
URL: http://bloggfisken.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det blir kanon! :D

2011-07-13 @ 12:04:04
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0