-Inte så mkt häst men kanske lite båt

Idag var det en regnig dag så passade på att städa ut boxen. Ta ut allt spån och dra ut gummimattorna, dom var inte lätta ska ja säga, fick stanna och vila flera gånger på vägen,haha!
Kollade även till Marulk i hagen och sprayade honom lite, såklart började det regna direkt när jag satte mig i bilen så vet inte om det hjälpte så länge men ;)

Vädret var också ett problem när ja skulle ut till stugan! Pappa kom hem igårkväll från Kina men blev tvungen att fara till Bohus idag till på torsdag. Iallafall, det blåste jättemkt oh stora vågor så när ja skulle lägga till vid bryggan så tänkte jag först ta emot mig mot storbåten och sedan dra mig in men drev istället över repet mellan båten och bojen så jag fastnade där en stund, som tur så hade jag hunnit he motorn på "neutralen". Så efter en lång stund lyckades jag ta mig över repet igen men kom inte längre än till sidan av båten för det gick så trögt så fick binda fast mig där och skulle sedan ringa grannarna men då hade jag såklart itne kvar numret sedan jag bytte telefon-.- så försökte ringa pappa men han var ju på flygplatsen, och mammas telefon dog precis när hon svarade(fick jag veta sen) så fick gå in på hitta.se och söka upp namnet. Och tror ni itne det fanns två Carin med samma efternamn på samma gata? Jo såklart, så fick ringa två Carin innan jag kom rätt ;)
Så tillslut fick jag hjälp in till bryggan även om det var svårt två stycken också!

Hehe japp det var ltie av min dag det, har ju jobbat också.

Tog ju föresten ut kaninerna på ön igår också så nu är dom här med oss, Wilma och mig alltså.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj vad stor Marulk ser ut pådne här bilden! Hur hög är han i mnken och hur lång är du?(:

2011-07-19 @ 08:21:40
Postat av: ida

ja han ser ganska stor ut där faktiskt. Jag är 174. tror han är runt 165, men vet inte riktigt :}

2011-07-19 @ 10:56:44
URL: http://idabn.blogg.se/
Postat av: Jessie

Hejsan, vilken fin blogg du har!

Gå gärna in och kommentera lite på våran blogg! :)

2011-07-19 @ 14:42:24
URL: http://dressyrfjollorna.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja går man in vanligt fungerar det, men via bloglovin blir det något fel :/

2011-07-20 @ 11:00:37
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: Felicia - Stall Viggeby

sv: hahahah! du kommer aldrig kunna gissa rätt :D btw gud vilken snygg design du skaffat dig!

2011-07-20 @ 12:05:51
URL: http://stallviggeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0