-Impulsivt

I förrgår så hade jag bara tänkt mysa en stund i hagen eller gå en liten promenad men när jag stod där så fick jag för mig att ta på grimma och två grimskaft och sedan hoppa upp barbacka, så det gjorde jag! Red runt lite i hagen, Bus-Johan gick efter oss en stund från början och blev busig när vi travade lite och då blev Marulk det i sin tur ;)
Skrittade mest runt och tränade på svängar och halter, han var superduktig och svängde bara jag satte fokus och ledde lite med grimskaftet och gjorde halt när jag lutade mig lite bakåt. Blev lite träning av böjning och nedåtsök också och det gjorde han så fint så! Formade sig helt okej för att vara första gången i vanlig grimma!
En riktigt mysig kväll var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0