liten promenad

Jag var tröttis idag så blev ingen ridning, och har ju ridit honom tre dagar på rad också, och han blir lätt lite less om man rider varje dag, även jag, roligt med lite variation :)
Tog på repgrimman och gick en promenad nerför Källströmsvägen, hade bara tänkt gå ner och vända och sedan jobba ltie med repet på stallplanen men det blev att vi fortsatte vänster gick till S-kurvan och uppför den och sedan hemåt igen. Det var en mysig lite promenad, man fick lite vårkänsla när asfalten kommit fram, solen påväg att gå ner, mysigt helt enkelt :)

här är en liten fånig film från en liten bit av promenaden


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag hade tänkt bara att ha några bilder i min header och kankse nån text. + nån bild i menyn! har du email eller msn som vi kan höras på? :)

2011-03-06 @ 09:25:49
URL: http://julialaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0