lördag-Marulk

Efter jag ridit Ace så gick även jag och Marulk ner till skolan. Gick med honom dit, kände att jag inte hade tålamodet att sitta och vänta på att han ska titta sig omkring på allt så då är det bättre vi promenerar så blir ingen irriterad:)
Väl där så hoppade jag upp och började med lite skritt. Han gjorde inte ett enda skutt/hopp på hela passet och var pigg och glad. Han bet sig inte fast i bettet någonting nästan och mot slutet var han superfin i traven, formade sig efter skänkeln och bar upp sig själv, duktig bebishäst! Jag blir så glad av honom!
På vägen tillbaka så travade vi lite på gångvägen där det var lite snö kvar. Han var så fin! Han samlade ihop sig och travade lugnt, trots att det var hemåt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0