söndag

Igår så for jag dit en stund på kvällen innan jag hade insläppet. Jobbade lite från marken i repgrimman i paddocken.
Skickade honom över det lilla hindret som stod kvar några gånger först, gick bara bra.
Sedan ställde jag ut två koner med kanske 3 meter emellan och skickade honom i en åtta runt dom medan jag stod kvar på samma ställe. Vände upp honom innan varje sväng så att repet kom på rätt sida, han var jätteduktig!

La ut tre bommar i form av ett E ungefär, fast mitten strecket(bommen) på e:t var en bit ut så man liksom kan gå igenom inuti. Ställde mig framför mittenbommen och skickade sedan honom igenom med en uppvändning i första hörnetgick ganska bra efter några gånger:)

Lite backa ur 5 zoon blev det också, sista gången så tog han ett steg bakåt bara av att jag tog i svansen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0