-Crosby på rymmen?

Igårmorse när jag gick ut för att ge kaninerna mat så märkte jag att Crosby inte var där, inte heller i boet/hålan. Så jag letade lite på tomten utan att hitta honom och gick sedan runt i kvarteren utan resultat. Antingen så har han blivit skrämd och hoppat ut eller i värsta fall har ngn räv varit där, men då tycker jag det borde varit mer oreda och att den borde kommit tillbaka efter Agnes. Men samtidigt är inte Crosby den typen av kanin som rymmer och dom brukar inte gå ifrån tomten om han nu inte blivit skrämd. Han kan ju vara vart som helst om han lever, under lekstugor, hus, bråte mm. Om han lever så har han det nog bra än så länge eftersom det finns mkt att äta, men det är jobbigt att inte veta och Agnes saknar honom!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Meen, vad tråkigt! :( Och det är ju som du säger, värst att inte veta...

2011-10-15 @ 20:11:21
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0