-En riktig höstkväll

Jag for till stallet innan insläpp igår och jobbade löst med Marulk i mörkret, det var supermysigt och allt kändes så kravlöst. Vi sprang bredvid varandra och han lyssnade på min energi när jag saktade in eller ökade. Det var egentligen mest bara det vi gjorde, försökte få en härlig känsla och samspel.
Gjorde några små galopper också och gick över en bom. Det började blåsa rätt rejält efter en liten stund och mörkrädd som jag är tycker jag det är lite läskigt med blåst och mörker en gång hoppade jag till när ngt blåste på husbygget och Marulk såg lite ut som vadå vad blev du rädd för? så jag gick och gömde mig lite bakom honom en stund, haha!

Ja, jag är verkligen mörkräddast i stan!
För någon veckan sedan när jag sett filmen Dejavu på tv hos mamma vågade jag inte köra hem till pappa efter det med bilen, jag fick typ panik och magnus fick ringa mig och prata tills jag var framme, och jag menar den filmen är ju inte speciellt läskig egentligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0