-Lärling

Hah ne inte riktigt men syster följde med till stallet igår och jag visade henne lite grejjor hon kan göra med Marulk om hon inte vill rida ngn dag. Lite grundövningar, löslongering, bomträning och även tömkörning.
Marulk var riktigt duktig, han är ju inte van att det är någon annan som håller på med honom, ibland blev det lite missförstånd i kommunikationen men han var väldigt ödmjuk och "förstående" även när Lina gav fel signaler.

Filmade även lite med mobilen i tömkörningen!

Efteråt så umgicks jag med saknade Maja resten av dagen och kvällen, hon är hemma nu över lovet^^

Vi gick ut och fotade en runda, så ni får en bild jag tog på henne för omväxlingens skull, borde dock ha ökat mättnaden lite till ser jag nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0