-Lite allt möjligt

Marulk hade tappat en baksko när jag tog in honom. Så nu har han en hov utan sko, en hov med sula mellan skon(sen hovbölden) och en framhov som är längre än den andra också pga. sulan/hovbölden eftersom den inte verkades då. Hm, önskar ja kunde ha honom barfota..

Iallafall så tömkörde jag honom lite i paddocken, han var superfin idag och bar sig helt själv långa stunder och bytte varv fint och gjrde efter några försök fina halter!
Tränade sedan lite på spanska skritten, gick ganska bra!

Ikväll har jag gått en långpromenad med Wilma runt Hörnsjön också, han precis innan det blev mörkt, peuw!

Imorgon ska jag på morgonen bort till Västerhus och Yvonne/Povel och fortsätta hjälpa dom, blir fjärde gången jag far dit nu tror jag. Sedan ska jag till stallet med Lina och visa henne lite grejjer hon kan göra med Marulk om hon inte känner för att rida ngn dag. Inte länge kvar tills jag far nu, hjälp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0