-Lyhörd

Idag tricktränade vi lite i paddocken jag och Marulk och även lite löslongering. Vi tränade på yogan som sitter riktigt bra nu och även på bugan, där har han börjat väga bakåt och ta steg bakåt med bakbenen när jag håller i ena frambenet ochd et är bara andra gången vi tränar det.

I löslongeringen lyssnade han super och han kunde trava bredvid mig och sakta in när jag gjorde det. Han tycker det är lite svårt att trava sakta jämsides. Vi tränade även lite galoppfattningar mm.

Håller på att fixa filmerna från tävlingen nu men kommer inte orka göra fler än en. Inlägget är klart men väntar med att lägga upp det tills jag kan länka filmerna så blir det mindre rörigt:)

En gammal bild för snart ett år sedan, tror det var dagen efter han kommit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0