-Pressening

Har haft fullt upp så inte hunnit skriva ngt. I lördags efter jag släppt ut hästarna och mockat så gick jag med Marulk till paddocken och tränade med en pressening(vet fortfarande inte hur det stavas och är för lat för att kolla upp det än fast jag gjort det förut) som jag köpte för 10kr på Rusta;)

Det gick verkligen över förväntan bra! Visst han tycker fortfarande dom är lite läskiga men det tog inte alls lång tid innan han satt hoven på den och i slutet av passet la jag ut hela, eller ja den är ju inte speciellt stor, mellan två hinderstöd och skickade honom över, han kunde även stanna och stå still mitt på!

Klädde även in honom i den och det gick hur bra som helst!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0