-Reparbete på lägdan

Igår så gick Marulk och jag ut på lägdan i repgrimman och repet. Var riktigt härligt att jobba där i gräset i höstsolen.

I traven på volt runt mig var han superfin och böjde sig verkligen runt mig. Han har haft lite svårt för det i vänster varv då rumpan gärna far ut men han skötte det toppen i båda varven och formade sig fint!

Vi prövade även lite galoppfattningar men då blev han lite busig så jag skippade det då det är lätt att han halkar om han kommer i obalans där i gräset. Men han gjorde några fina fattningar av dom vi gjorde!


Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)

2011-10-05 @ 13:28:05
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0