-Tisdag

Igår så tricktränade jag Marulk en stund i paddocken, yoga kan han super nu! Hov går bättre och bättre och han för fram benet längre. När jag gick runt för att köra på höger ben så lyfte han det på en gång istället för som förra gången att fortsätta lyfta vänster, duktig kille!
Buga väger han riktigt fint bakåt/neråt och backar även med bakbenen.

Backa från 5 zoonen går så himla bra! Vi har inte tränat speciefikt på det på länge men vissa pass så bara lägger jag in det nån gång här och där och han backar bara av att jag tar lite i svansen och duttar med handen i luften:) Bara ett steg i taget än så länge men dock.

Har föresten gjort klart trickfilmen som jag filmade för några veckor sedan men har den på en annan dator och har itne orkat starta den;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0