-Dressyr ÖOR

Acean var väldigt pigg och nästan lite stark idag trots att det var dressyr. Hon hänger sig liksom antingen fast i bettet eller krullar hon ihop sig lite för mkt. Men jag tror faktiskt att det är bra att rida henne i hackamoret så ofta som möjligt så hon får bli starkare i rätt position och då förhoppningsvis sedan kunna bära upp sig själv bättre även i bettet!:)

Vi red iaf lite skänkelvikning i skritt och trav, lite galopparbete mm.
Vi är 7 i gruppen nu, alltså full har varit så skönt med 4-5 st så jag fick nästan ingen hjälp idag, aja.

Imorgon blir det att rida ner till planen med Lina och Bus-Johan och träna banhoppning!:) Jag kanske ska försöka ta med mig kameran så vi kan filma? så får det nog bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0