-Hund på släp

Idag hade vi först stallmöte där vi diskuterade vinterns rutiner mm. Sedan följdes vi ut på en långtur jag, Anki och Yvonne. Wilma var också med och hon var så duktig! Följde efter oss hela tiden även när vi mötte en hund och när vi galopperade var hon så söt för då kom hon efter och när vi saktat av så ropade jag på henne och då kom hon i full fart bakom backkrönet^^
Marulk var föresten suupeeeerbusig, så mkt glädjeskutt och bockningar har han nog aldrig gjort förut! När vi var på sandgaloppstigen så var vi i mitten och från början stod han mest bara still och stutsade och gjorde rodeo och när han galopperade iväg så var det krumbukt i varje språng, haha! Tappa stigbygeln gjorde jag också!

Men vi klarade oss helskinnade hem och med en väldigt smutsig Wilma bredvid!

Jag kan inte bestämma mig för om jag ska vara med på 90 eller 100cm på söndag. Jag tycker 1m känns lite okomfortabelt men samtidigt så vill jag vara med i KM men ändå få bra flyt i det hela, hm!

här är föresten Marulk i sitt nya täcke^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0