-Inte så mkt gjort

Lina red ju som sagt Bus-Johan och jag tog på Marulk repgrimman för att jobba från marken och vi gick in i paddocken. Men som vanligt när Lina rider B-J så får jag inte så mkt gjort eftersom jag börjar kommentera och hjälpa henne istället, haha!
Men vi han med några galoppfattningar jag och Marulk iaf sedan stod han så snällt mitt i paddocken där jag parkerat honom(lagt ner repet) resten av passet, är ju faktiskt bra träning det med!

Bus-Johan var iaf riktigt fin och var mkt mjukare än vanlgit redan från början. Gjorde övningar med mkt volter och lösgörande och på slutet skuttade dom över ett litet hinder några gånger också.

hittade just en gammal skoluppgift där vi skulle skapa ett kollage, så får bli den idag. den symboliserar ju faktiskt lite vart Ticken är just nu..



Kommentarer
Postat av: mamsen

Fin bild :)

2011-09-22 @ 10:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0