-Regnregnregn

Igår regnade det vidare, dock så var det ju fint på morgonen så skyndade mig dit för att ta av Marulk, Ace och B-J täckena och passade även på att fota dom lite i morgonsolen ett bra tag, blev inte så nöjd med bilderna men någon blev säkert bra.

For hem och tror ni inte det börjar regna typ på en gång då? Suck! for dit några timmar senare för att rida och för första gången under min livstid tror jag att jag lyckades pricka in precis när det inte regnade :D
Dock så hade jag lagt/hängt Marres täcke i tallen utanför hagen så att det skulle få torka i solen...tror ni det var tort? Som tur var så hade det knappt blivit blött inuti iaf.

Red Marulk på hackamoret i paddocken. Han funkar riktigt bra i det och jag kan rida på halvlångatyglar och bara "fånga upp" honom emellanåt, duktig kille!
Det är väldigt bra träning för mig också då jag måste vara väldigt mjuk i handen för om jag tar lite för mkt så säger han ifrån och knorrar och gör små skutt, haha^^

Har föresten anmält mig till NH-kursen på ridklubben i helgen också för Marie Sahlman, det hoppas jag ska bli intressant.

En regnig bild från i förrgår, men nu skiner det upp lite så nu måste jag nog passa på att fara till stallet:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0