-Sadelprov

Marulk var inte helt bra ändå. Han haltar inte men har blivit lite svullen och varm på det andra frambenet, hm irriterande.

Jag provade iaf sadeln och den låg bra tror jag dock så var gjorden som följde med way to long eftersom stropparna är längre på denna sadel än en vanlig.
Jag satt upp och provade sitta i den också. Följde med sånna där fendrar men tror jag ska byta till vanliga läder och stigbyglar istället för det kändes lite stelt och konstigt med dom.
Sedan tyckte jag att mina knän kom liksom framför sadeln, menmen får prova den mer sedan när Marulken blivit bra igen^^

Ikväll blir det hopplektion med Acean.

när jag ser denna bilden tycker jag nästan att det ska bli liiite mysigt med vinter

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag har en sån här gjord till min sadel, den är 50 cm



http://www.hooks.se/product.aspx?productid=330167&deptid=103&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC



Min sadel ligger inte mot manken men man ska gärna dra bak dem lie så att de inte hindrar bogarna. Men den ligger absolut inte på manken, där får den ju inte ligga.



Inläggen e skumgrummigrejerna som sitter i, de där med karborren är knästöd.

2011-09-24 @ 01:53:39
URL: http://beabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0