-Saknad Acean

Idag satte vi upp vinterhagen, på samma ställe som i vintras så nu akn vi släppa dom dit närsomhelst så har de mer gräs där men änsålänge har dom kvar bal i sommarhagen. Dom är väldigt kräsna för nog finns det mkt kvar att äta där menmen..

Jag red även Ace idag i paddocken, det var längesen! Hon har blivit lite rund om magen över sommaren heh.
Som uppvärmning så lät jag henne trava på ordentligt så hon kommer igång med sina trippiga bakben och lite sidvärtesövningar och framdelsvändningar.
Egentligen var det det jag fokuserade på resten av passet också. Att få en bra takt i henne och så att hon jobbar med ryggen och kommer till en ärlig form.
Hon var superfin och galoppen inte minst! Hon blev inte alls stark utan jobbade på fint! Vi gjorde även skänkelvikningar och öppnor/slutor.



är nästan lite tävlingssugen, är så irriterad att jag itne har det där dumma gröna kortet så har inte kunnat vara med på nolaskogscupen något:/ men far kanske dit och fotar imorgon iaf:)


Kommentarer
Postat av: Alice

Fin blogg :)

2011-09-04 @ 13:13:52
URL: http://connoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0