-Blåbärshoppning

Jag kom dit på rätt dag denna gång iallafall! Det var ganska många med så det tog ett bra tag innan det var dags för min grupp som var sista gruppen. Vi var bara 4 stycken i den så det var skönt och vi gick in en och en på banan.

På framhoppningen blev jag riktigt orolig där ett tag för efter vi skuttat över det lilla krysset andra gången så började han halta rejält när vi kommit en bit längs långsidan. Bad Helen kolla om han hade en sten i hoven eller liknande men icke. Skrittade och stod still med honom en stund och då slutade han halta, troligen slog han i ngn nerv eller råkade kliva på sig själv eller ngt. Så det var ju skönt!

Fortsatte sedan hoppa fram några gånger till. Han tyckte det var lite läskigt och stannade och blåste med näsan lite då och då innan han bestämde sig för att hoppa;) Sedan var det solkatter vid ena långsidan som var såhääär läskiga, första gången han såg dom så kom vi i trav och sedan tvärnit, haha!

Det var väl kanske 40cm vi hoppade inne på banan och ett litet kryss på framhoppningen, som ni ser på filmen. Tycker han var jätteduktig, sedan att det inte är snyggast i världen kanske men han har ju inte hoppat mkt alls och framförallt inte bana. Han kämpade verkligen på och vill verkligen göra rätt även om han inte riktigt vågar egentligen^^
Andra rundan gick mkt bättre och vi fick lite mer flyt iaf, han stannade och tittade lite på ett hinder men hoppade sedan direkt efter.

Jag bjuder verkligen på denna film, för jag ser ut som en fladderhöna men det är inte det lättaste att hänga med alltid. Förstod att det skulle vara en bra idé att ta hackamoret som ja gjorde:)
Lina kom förbi och filmade, det var snällt för alltid kul att kunna kolla på! Hade dock lillkameran så inte riktigt lika bra kvalité som vanligt.


tog bara med andra rundan, annars hade det nog blivit lite långtråkigt att titta på..

Kommentarer
Postat av: ulrika vestin

tycker inte att du fladdrade så mycket :)

han hoppade riktigt högt tycker jag :)

2012-04-14 @ 21:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0