-Boggelito

Det märktes att lille grå inte gått sedan i fredagsmorse. Han var inte sådär galet pigg som för några veckor sedan men det märktes att han hellre ville springa än att jobba. I högergaloppen på uppvärmningen var han dock toppenduktig och samlade sig fint!
Vi jobbade med öppnor och slutor längs långsidorna. Några öppnor gick riktigt bra, vissa ville han inte riktigt. Högerslutan gick också fint men i vänster så körde han bara upp huvudet och bet sig fast när jag förde bak skänkeln lite, tror inte riktigt han har fått jättekoll på att gå undan för skänkeln än. Kan se vissa likheter just där mellan honom och Marulk faktiskt, han tycker också slutan är svår.
Men är ganska nöjd med passet ändå trots att det var lite "stretigt".



Ska föresten lägga ut nästa del av de lilla serieinläggen imorgon tänkte jag. Funderar på att skriva lite om när man jobbar i faser och sedan lägga ut löslongeringsinlägget jag skrivit för flera månader sedan. Eller så kanske jag skriver ihop dom beroende på hur långt fasinlägget blir..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Kan du inte ta lite kort när du rider Bogard? :)

2012-04-17 @ 00:38:08
URL: http://misslotta.blogg.se/
Postat av: Lotta

Sv: Okej så bra, jag kan förstår det! :)

2012-04-17 @ 15:31:17
URL: http://misslotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0