-Dressyrlektion

Tog med Marulk på lektionen i torsdags. Kändes som vi kämpade lite mot varandra istället för med varandra så fick ingen bra känsla genom passet. Galoppen var dock superfin! Framförallt vänster då vi kunde galoppera på volten med att bra flyt i fleraflera varv och jag behövde inte sitta och hålla om lika mkt som vanligt utan han orkade rulla på i ett bra tempo hela tiden! Duktig kille!

Vi gjorde en övning med lite koner här och lite koner där, hah nemen jag orkar inte rita upp den. Ingick iaf halvhalter,öppna och att få hästarna eftergivna.

Det är himla skönt att de tär så ljust nu iaf, kunde rida genom skogen både dit och hem! Slippa den tråkiga gångvägen.



såhär härligt väder var det när vi red dit! Har föresten skaffat Instagram nu också så om ni vill följa mig där heter jag idabn:)


Kommentarer
Postat av: ulrika vestin

hur gick det igår ????

2012-04-14 @ 19:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0