-Ingenting

Igår var nog långtråkigaste dagen i hela mitt liv typ. Var hängig och förkyld och det regnade heela dagen förutom en stund på kvällen. Satt bara inne förutom när jag var ut med Wilma en sväng och släppte och tog in hästarna. När jag tog in dom hade det faktiskt slutat regna men om det var lerigt i hagen i förrgår var det inget motför igår. Jag fick ta tag i balställningen för att kunna rycka upp mina fötter och ett tag trodde jag att jag fastnat på riktigt, haha!

Har föresten fått veta att ridbanan kommer bli 30x50m, hur najs?:D Nu kommer vi ju tom. kunna hoppa ordentligt.


Kommentarer
Postat av: Bea

LYX med ridplan! =)

2012-04-24 @ 16:48:35
URL: http://beabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0