-flyttkaos

Såja inflyttad och klar i den nya lägenheten. Hela helgen har bestått av flyttning. På lördag fm hjälpte jag Maja att flytta, på em hjälpte hon mig att flytta mina grejjer och till sist körde jag bort till Tegefjäll för att hämta Karolina+grejjer(hon jag bor med) Det var lite kaos, vi kunde knappt gå runt i lägenheten men nu har vi fått ordning på i princip allt. Jättemysig och fin lägenhet.
 
Vi hade egentligen tänkt bada isvak idag men vi har tydligen en köldgräns på -10 så det blev framflyttat till måndag om det är varmare då. Idag är det -20 här, skönt..
 
Har varit på skolan halva dagen idag med gruppen, vi ska göra en debatt, fjällturism vs. vindkraft. Är ganska roligt faktiskt, alla kommer med oseriösa och dåliga argument som slutar i skratt. På torsdag ska vi "redovisa"
 
Marulk har jag jobbat från marken på ridbanan och idag tricktränade jag också. Tog upp bugan igen som vi inte tränat på jättelänge, han kom ihåg och gick nästan enda ner på andra försöket.
Red även en uteritt med Klara och Isa förra veckan. Vi körde galopprace hela galoppvägen, Marulk körde mer uppåt än framåt där i början men sedan räsade han på;)
 
Just det, Maja och jag var och lattjade loss på Holiday som belöning för att vi varit så duktiga på packa grejjer. Flipprade och spelade air hockey och biljard:)
 
julstämning i byn
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0