-kallt?

Idag stod det -23 på termometern på pizzerian påväg mot stallet. Skippade ridtur idag med;)

Fast efter jag mockat och gjort klart gick jag faktiskt bort till hagen med carrot sticken och tog ut honom alldeles utanför bara och tränade lite på spanska skritten, för att ha gjort någonting iaf:)
Han var så himla söt för hans ögonfransar var alldeles kritvita av frosten så han såg så himla rolig ut, som att han sminkat sig ungefär! Tänkte ta en bild men hade blivit llite halvdunkelt.

Agnes fick även hoppa runt lös i stallet en stund, hon har verkligen blivit världens goaste kanin. Dock så hoppade hon självmant in i boxen där dom brukar vara på dagarna efter en stund, haha.

Ni kan få en bild som jag glömt lägga upp för några dagar sedan där ni får se det turkosa med brodyr som jag inte ens visat, dock en mobildbild så färgen är lite missvisande. Typ likadan bild som det silvriga schabraket, han har sin standardpose;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0