-Oplanerad kvällstur

Igår var ju inte vädret det roligaste, först regn och sedan snö. For till stallet i samband med insläppet och tänkte att jag bara kunde ta Marulk i paddocken en stund och träna lite löst. Det gick inte super bra, det blåste och snöade ganska mkt så det berodde nog lite på det med. Men vet ni vad, vi fick till sidepass ganska bra löst för första gången. Han gjorde tom. några steg sidepass front(när han flyttar sidvärts mot mig)men det var nog mest bara "tur" så vi ska försöka jobba vidare med det!

Under tiden så hade Anki mockat klart och när jag stretchat Marulk så ville hon helt plötsligt ta en ridtur så jag följde med på en liten barbackatur runt kvarteret. Det var mysigt  i den nya snön!

Nu ska jag bege mig mot Gideå!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha ja man lär ju få hyfsad statistik iaf... ;)

Ja har du tid och lust nån gång så gärna :) Men bara om du själv vill, du får inte känna dig tvingad!

Åker hem på lördag, men har inte bestämt någon tid än :)

2012-01-03 @ 17:35:43
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0