-Pissregn

Vad gör man en dag som denna då? Regn och blåst, kul nu kommer ju all den fina snön försvinna igen:(
Hade ju tänkt tömköra Marulk idag, får se om jag kanske gör det ikväll istället om inte paddocken är isbana, vilekt den lär vara.

Jag kanske får sätta mig och göra en ny header, det var ju ett tag sedan. Blir ju inget Gideå heller idag så måste ha ngt att fördriva tiden med.

Så är det ngt speciellt ni vill att jag ska skriva om eller visa så är detta en bra dag!:)

Ni ser väl om jag återkommer med en ny header senare då!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har ingen koll alls faktiskt! ÖORs hemsida fungerar inge bra för mig så kan inte gå in och kolla heller ;) Men han är iaf en mörkbrun/svart halvblodsvalack, ca 168cm i mankhöjd (enl. de jag följde med) och har en stjärn som typ tunnar ut och sen börjar nere vid mulen igen. Hahaha vilken bra beskrivning jag kände att det blev! x)

2012-01-02 @ 14:55:13
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0