-Glaad

Måste bara säga att jag är så himla glad just nu! Kommit in på utbildningen i Åre, hittat lägenhet och får ta med mig bästaste Marulk dit. Blev så himla glad när jag fick veta det, tack Henrik och Ida! Stallplats är också fixat i ett som verkar vara ett jättemysigt och trevligt stall.
 
Åh, är riktigt taggad! Samtidigt som jag kommer sakna allt här hemma också såklart, stallet och allt. Wilma följer också med så jag ska nog klara mig:)
 
Lånad bild på stallet av Ina Troll
stall och ridbana

Kommentarer
Postat av: sofiaa wikman

Vad äre för utbildning? :)

Svar: Outdoor and Adventure Management heter den:) inom turism, typ natur o äventyrsguide:)
Ida Berglund Noréus

2012-07-17 @ 00:32:43
URL: http://swikman.blogspot.se
Postat av: Mánadis' Vildhäst

Stort grattis, förstår att du är jätteglad!
Lycka till!

2012-08-16 @ 08:41:28
URL: http://www.manadisvildhast.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0