-klubbdressyr+hoppning

Imorgon är det tävlingsdags igen. Marulk och jag ska var med i LB:1 och ska tävla Ace i den med. Hade tänkt vara med i LA:3 med henne egentligen men när sedan startlistan kom upp så stod vi på lb och då orkade jag inte ändra till det, känns ganska skönt faktiskt,haha.

Ska också hoppa Ace i CR 80cm och hästklassen 90cm, ska bli ruligt!

Idag har jag tränat både Ace och Marulk i paddocken, Marulk kändes lite konstig i galoppen, lite fyrtaktig ibland, tror han kan ha lite träningsverk/stel sedan lektionen i torsdags. Acean kändes super, hade dressyrsadel på henne för första gången, och vilken skillnad!

Är lite irriterad att mitt schabrak som jag vann inte hann komma, hon hade varit bortrest så skickades inte förän i igår/fredags:(

Har massa bilder och filmer att lägga upp som jag ligger efter med, men nu i veckan är jag ledig så då ska jag försöka ta ikapp lite;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0