-Fullt upp idag

Vid 10-tiden for jag och Lina och hämtade upp Emma och sedan till stallet. Vi red genom skogen till svedje och travade en hel del längs svedje-grusvägen. Vi vände där man svänger ner till banvallen eller upp mot vitsjön. När vi gjorde det så fick vi väldigt taggade hästar! Vet inte vad som flög i dom haha. Marulk sprang på stället och skuttade runt och ville springa och Johan småtravade hela tiden, tom. Tornetta blev piggeling;)
Efter en bit lugnade dom ner sig så då kunde vi trava i normal takt igen och sedan tog vi samma väg tillbaka genom skogen. Vi galopperade uppför ett litet krön och då var Marulk mer i luften än på marken haha, tror alla 4 ben var åt olika håll samtidigt ungefär.


For sedan hem och lämnade Lina och bytte om och for till ridskolan för att rida ponnyn Bogard igen. Sandra var friskare idag så hon red Jarlen.
Bogard var mycket lugnare idag och superfin efter uppvärmningen. Provade även lite galopp idag på volten och han var riktigt duktig! Lite springig in i galoppen först och tog fel ngn gång där på slutet men när han väl kommit in i den gick det riktigt bra faktiskt!
Mysig ponny det där!

Nu måste jag skynda mig lite, för nu ska jag till Gideå och rida ngn häst:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0