-Ursäkta

Nu har jag varit dålig på uppdatera igen. Men jag har varit väldigt trött efter jobbadagarna, idag svängde jag tom. av mot Gideå och kom på vid arnäskyrkan att jag inte alls skulle dit utan fortsätta E4:an, då blev jag lite irriterad på mig själv!
Vi har grävt ca. 1000 gropar per dag på 4 personer och satt lika många småtallar och man ser aldrig ngt slut på det eftersom det är en gigantisk lägda. Så ni kanske förstår att man är lite trött.

Tyvärr får ju Marulk lida lite av det också, i måndags så klappade jag bara på honom i hagen men igår så hade vi ett jättetrevligt markarbetspass i paddocken.

Jobbade med följsamheten och kroppsspråket, och följsam var han verkligen, underbar känsla var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0