-dagen i några bilder

Igår red jag ett ridpass på banan. Han är ju väldigt tjock om magen för tillfället heh så han tyckte det var lite jobbigt och orkar ju inte hålla igång så långa stunder i taget, men nu ska vi tillbaka dit vi var i våras:) Han var iaf fin stundtals i båda varven.
 
Idag så var han lite tjock i alla benen..usch, vet inte om det kan bero på att det är knöligt i hagen eller på skoningen,det hoppas jag dock inte, hoppas det är borta imorgon!
Flätade manen på honom och masserade honom länge och väl över hela kroppen. Sedan longerade jag honom i skritt med pessoasystemet, duktig var han!
 
Var ute på en springtur nu på em. också, himla härligt var det!
 
Fotade lite idag också så lägger upp några:) Min internetsticka har föresten lagt av så måste köra på mobilens, får se hur länge det räcker...
 
sötpluppen
Mona och Greta, Marulks hagkompisar:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0