-helgen hemma

Ojoj vad jag ligger efter. Helgen hemma var riktigt rolig och skön iallafall. Jag red Ace två gånger, både dressyr och hoppning på banan, det var ruligt!
Var med vänner på fredagkväll och skojade loss. Gick ut med Jessica,Emma och våra tre hundar runt Gene Fornby.
Hälsade även på i Gideå och kollade läget där:) Sedan har det blivit llite shopping och slappande också!
 
När ja kom tillbaka så åkte jag till Marulk, hade ett mysigt lösarbetspass på banan. Han var så himla go och höll sig bredvis och runt mig hela tiden, gjorde varvbyten osv.
Idag red jag honom på banan, mkt skrittarbete i början med fokus på att verkligen ställa igenom honom. Blev riktigt trevlig i traven sedan också. Tänkte på att han har blivit riktigt fin över ryggen nu, mkt rundare och börjat sätta muskler där, awesome!
 
världens mjukaste pussmule
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0