-hemma

Började gårdagen med helikopter-teori med Urban på skolan. Vi kommer även att ha praktik lite senare. Vi fick veta risker med helopter också, är inte så jättesugen på att åka efter att ha sett några filmer när det gått fel, heh.
 
Sedan satte jag och Sofie oss i bilen och började åka hemåt, hon hoppade av i Östersund. Gick ganska bra att köra! Idag har jag varit hos Anki och klippt mig, fick det som tidig julklapp, bäst! Snart blir det en sväng in till stan med mamma och ikväll åker jag till stallet för att rida Acean, awesome!
 
Skönt att vara hemma på långhelg faktiskt! Har dock en rapport jag måste skriva om turismens påverkan på miljön här i Övik..mindre kul.
 
 
polishelikopter när ja gick hem från skolan för några dagar sedan!
 
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0