-ingen vila

Igår söndag hann jag med mycket! Klev upp kl 7 för att göra mig redo för backen, åkte först till vm8:an och jag var bland dom första där och hann åka två åk innan Victor och Fredrik från klassen kom så då åkte jag med dom resten. Dröjde inte länge innan backen blev isig så då drog vi oss bort till 6:an och där var det riktigt bra före!
Åkte manchester eftersom vi var typ först där också(öppnar 1h senare) och den blev inte isig som 8:an. Solen tittade fram lite senare så riktigt härligt!
 
Vid 11 åkte jag hemåt och till stallet. Wilma hängde med så det blev en barbackatur med henne på släp. Mest skritt men lite trav. Marulk skötte sig super och inga dampryck;) jobbade på fint också!
 
Hem och äta en snabbis innan jag åkte och jobbade, extrajobbar som städare med Maja. Riktigt lyxig lägenhet med tre våningar. Högt i tak på mittenvåningen med glasfönster upp till ena sovrummet. Gick faktiskt riktigt bra och vi fyndade massa gott! Stod en stor godisskål kvar på bäcken, hittade godispåse, pepparkakor, glögg, frukt, russin och massa annat smått och gott. Fick med oss tre kassar därifrån haha värt!
 
Man hinner mkt på en dag om man vill!
 
första åket!
vm6:an
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0