-man har ju flyt!..

Naprapaten var ju i stallet idag och behandlade bla. Marulk. Fattar mig bara kort, han var låst i bäckenet och stel i ländryggen, för att kompensera använder han istället andra muskler på fel sätt. Han blev behnadlad med laser, massage, och "naprapatiska ingrepp" hah.  Han blev mycket mjukare och mer loss och rörde sig bättre, Tomas tittade på honom i rörelse både före och efter behandlingen. Själv ska jag massera honom varje dag lite här och där.
 
Hade ju tänkt gå ut o vandra på fjället idag men så blev inte fallet för blev tvungen att fara med Wilma till vetrinären också. Hon har kräkts upp maten hela tiden i några dagar nu och varit lite allmänt slö. Dom kunde inte säga exakt vad det var som vanligt, men hon fick vätskeersättning, röntgades och togs blodprov som ska skickas till östersund och även lättsmält och näringsrik burkmat. Så nu hoppas jag hon blir bättre! Hon har inte kräkts sedan imorse idag iaf:)
 
Nu ska jag och Maja snart bege oss ner till Sibylla och tröstäta lite, eller jag ska tröstäta, hon fick ju gå ut på fjället hon så hon har ju inget att sörja;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamsen

Hoppas lillgumman är piggare idag. Ses imorgon! Kram

2012-10-11 @ 08:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0