-Outdoor mountain challenge

Såja, då var det avklarat! Outdoor Mountain Challenge, 12 km i jobbig terräng. Bla. djupsnö, snölera, ta sig uppför slalombackar med snö upp till knäna på vissa ställen osv. Ramlade ex antal gånger men den värsta var på en raksträcka på en snö/grusväg då jag klev på en isfläck och ramlar raklång bakåt, som tur är hinner jag vända mig lite i luften så jag räddade svanskotan men skinkan och fick sig en smäll, har även ont i bäckenet såhär efteråt. Hah  kul måste det iaf sett ut, tur jag hade ryggsäck!. I nerförsbackarna i lössnön ramlade man ju lite huller om buller hela tiden.
 
Ingick även ett repeleringsmoment där vi firade oss nerför en 90 gradig bergvägg typ, det var kul! Har ju gjort det några gånger förut också:)
Innan målgång på torget igen var det en liten hinderbana. Det var en riktigt rolig men tuff tävling! Uppför liftarna ville man ju bara dö lite emellanåt;) Vi hade himla tur med vädret, ingen snöstorm och sol mesta av tiden förutom lite högre upp.
Det är outdoor 2:orna som arrangerat detta.
 
Vi sprang(kunde dock inte springa hela tiden) på 3h 26min och hamnade på en 11:e plats, det är vi nöjda med:D
 
Kommer kunna lägga ut lite bilder på oss framöver när jag fått dom:)
 
Ikväll ska vi på prisutdelning och middag på parkvillan:)
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men herregud! 3,5 timme?! Jag hade dött efter en...halv... ;)

Svar: hah ja ibland ville man faktiskt dö litegrann haha!
Ida Berglund Noréus

2012-10-27 @ 18:55:42
URL: http://sandradamgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0