-Sadelprovning

Hah, ja då har sadelprovaren vart här då...den sadel som passade bäst är den syntetsadeln jag haft hela tiden, surt! Eller bra ju men aa lite onödigt att jag letat runt så mkt, har ju gjort det till viss del för att jag vill ha en läder också. Men nu har jag även fått motsvarande modeller i läder, så nu ska jag söka runt bland olika märken och modeller. Fattar inte att jag gjort detta tidigare(trott det varit mkt krångligare)för känns himla skönt att kunna sitta och leta runt på internet och att man vet att den passar när man får hem den!
 
Så nu måste jag alltså sälja Jeremy Rudge sadeln också, den låg bra den också bara att den var för vid. Kommer bli rik om jag får sålt alla sadlar jag inte använder ju haha.
 
Marulk halkade när jag gick ner med honom från lösdriften eftersom det är så mkt snö, han höll nästan på tippa mot mig. Han haltade lite en stund men tror det blev bättre så hoppas det inte är ngt. Nu tar jag inte ner honom därifrån ngt förän skoningen nästa vecka om inte snön försvinner.
 
Vågade förövrigt inte ens prova köra upp till stallet så lämnade bilen där nere;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0