-Storstan

Igår var klassen i Östersund för kursintroduktion och en föreläsning. Vi gick även en liten stund inne i stan och shoppade lite, vi har ju levt i lilla Årebubblan med endast vero moda ett tag nu, haha! och alla märkesbutiker såklart;)
Universitetet i Östersund var jättefint, och stort! Vi som tyckte det var svårt att hitta till datasalen på lilla Campus här i Åre!
 
 
Över till stallvärlden. Har inte sagt att jag fick köpa en fårskinnspadd, longeringsgjord och pessoa-longeringssystem av en tjej i stallet som hade massa hästgrejjer med sig att sälja i söndags, lite stall-loppis. Fick allt för 350 kr, nice:)
 
Prövade longeringssystemet idag(http://www.hooks.se/product.aspx?productid=420424&deptid=12&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC) det fungerade riktigt bra! Har länge funderat på ett sådant men inte vetat om det varit värt pengarna men nu när jag fick det så billigt ville jag ge det en chans. Det var blött på ridbanan idag så han hade lite svårt att slappna av men när han gjorde det så hjälpte den honom till en bra form och fick med baken. Ska prova mer när det torkat upp lite!
 
Imorgon kommer naprapaten till stallet och ska kolla igenom Marulks rygg, han verkar lite spänd där. Efter det så ska jag och Maja på en liten dagsvandring på ett av fjällen ovanför Duved, blir nice o komma ut en sväng igen:)
 
Maja gick föresten just härifrån, vi hade en liten pluggkväll..eller jag fick läst 5 sidor i den tjocka turismboken på engelska, ååh orkar inte!
 
Nattinatt!:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0