-Ännu en dag

Tog bussen till stallet idag, Sofie i min klass hoppade på bussen efter mig så hade sällskap. Var någon speciell runda pga. skolbuss så åkte en grusväg närmre vattnet så när vi kom upp på e14 igen så hade vi passerat stallet, great! Var dock inte så fasligt långt att gå tillbaka så gick bra!
 
Red Marulk barbacka i hackamoret på ridbanan. Han var faktiskt riktigt duktig. Vi gjorde inget speciellt utan bara lite basic i alla gångarter.
 
Om en liten stund ska jag gå ner till byn till en klasskompis där vi tjejer i klassen ska ha Tacokväll, kommer nog bli kul och mysigt:)
 
Imorgonbitti är det Outdoorloppis på Holiday så där hoppas jag på kunna fynda ngt bra, kanske en varmare sovsäck eller vinterkängor:) Jag och några andra i klassen ska hänga på låset, haha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0