-bilder från dagen

Var pissregnigt väder imorse när jag var i stallet men nu på kvällssidan skiner det självklart upp..
Longerade Marulk en stund på ridbanan i tränset och linan. Han kändes riktigt fin och fräsch. Tycker redan jag ser skillnad på honom i styrkan och fått bort lite mage bara på den här veckan, eller så är det bara önsketänkande;)
 
Han fick även posea i nya grimman inne i stallet.
 
Hann bara hem och duscha innan Matilda frågade om ja ville hänga med henne och några kompisar till henne o fika nere i byn. Så det gjorde jag, mysigt.
 
Sedan jag kom hem så har jag pluggat lite, gjort packlista och planering inför fjällturen och läst lite i böcker som har med det att göra, utrustning mm. mm. Det som är så bra är att det verkligen är saker som man är intresserad av så det känns inte jobbigt att plugga, så skönt! Ska även läsa på lite om samernas historia som är mitt ämne inför min guidningsdag. Alla i klassen har ex. en egen fm. där man har ansvar att guida resten av gruppen.
 
Kossorna i grannhagen

haha först blev dom rädda och sprang iväg en bit men sedan kunde dom inte hejda nyfikenheten, men kom inte närmre än såhär utan stod bara och glodde!


nå va tyck ni om grimman?:) själv tycker jag färgen blev riktigt grym på honom!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0