-Tillbaka i Åre

Nu är Wilma på plats här i Åre också:) Gick bra att köra hit förutom att bilen och oljelampan började tuta och blinka än fast det inte var ngt fel på oljan, blev lite rädd att bilden skulle sprängas eller ngt!
 
Maja och jag var sedan och kollade på huset, får se hur det blir med det!
 
Träffade sedan Lina som ska ta hand om Wilma medan jag är på fjällturen, eller lina har jag ju träffat men rättare sagt, hundarna fick träffa varandra. Gick jättebra, inga problem.
 
Tog sedan bilen till stallet, kändes riktigt lyxigt;) Red en liten uteritt på Marulk, tränade lite samling och trampa under sig i nerförsbackarna. Även lite sidförflyttningar. Var en mysig tur, en riktigt höstdag idag i Åre. Sol, fint och vindstilla!
 
Just det, hon som jag köpt offpist-skidor av hade vägarna förbi också så dom har jag fått nu:)
 jag gillar föresten min nya lilla kamera!
 

Kommentarer
Postat av: mamsen

Sötwilma!

2012-09-24 @ 08:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0