-Helgen och inspiration

Hej allihopa, eller du.
 
Helgen har varit en riktig myshelg tillsammans med Tilda och Malin. I fredags så åkte jag upp till Tilda och Tobbe i Björnen, Fredrik kom också. Vi åt middag innan jag och Tilda drog hem till mig där vi bakade kladdkaka och hade filmmys. Hon sov hos mig och på lördagen tog vi det mest lugnt, gick runt i byn och mötte sedan upp med Malin och åkte hem till henne i Duved. Vi har ett litet projekt på gång som vi pysslade med, ni lär nog bli förvånade när ni ser det;)
Både jag och tilda sov där och på morgonen gjorde vi pannkaksfrukost med mango, kiwi, banan och sylt. Gick morgonpromenad på isen, sista rycket tror jag det var för nu börjar det tina och bli öppet vatten här och där.
 
Tilda följde med till stallet senare på dagen, vi longerade Marulk på banan. Över travbommar och galoppbom+hinder. Travbommarna gick jättebra men han blev lite osäker öve galopphindret och ville inte riktigt galoppera hela vägen fram och stängde av mig lite.
 
 
Imorgon drar klassen ut på en tredagars fjälltur, vi ska bygga bivack en natt och sova i tält en natt. Vi turar på försvarets gamla träskidor med skidpulkor, ska bli intressant haha.
 
Om ni har lust så gå in och kolla denna gamla skidfilm, Urban visade oss den som lite inspiration, haha. Riktigt rolig var den faktiskt med den gamla berättarrösten och allt. Bästa är när de råkar köra över hundarna med pulkan och sedan "det gick braaa". Och erkänn grymma på åka skidor;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0