-snööö och sol!

I fredags hade vi julbord tillsammans med ettorna, trevligt!
 
Har varit skidtestarhelg här i helgen så väldigt mycket folk så har inte åkt så mkt, men idag! Det var isigt i pisten men det opistade var fortfarande nice om än uppkört. De har öppnat gondolen upp till toppen nu, soligt och nice där idag!
 
Marulk red jag barbacka igår och idag. Igår på banan på volt och himla fin var han. Idag red jag ut med Karro/Jossan och hennes 8 månaders valp Udo var också med. Han är så söt, som ett litet yrväder när han springer förbi och runt hästarna. Det snöade hela gårdagen så var jättefint att rida, vi tog några galopper och travade. Känns nice att rida barbacka nu, kommer inte i mkt obalans alls, ska börja göra det oftare!
 
Har en bild som Emilia tog när vi var ute och galopperade, får fler sen:)
http://www.emiliasfotografi.se/
 
 
från idag
smickrande bild på mig och Maja!
lånar Marias bild också, jag som åker när solen börjar gå ner, dimma på sjön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0