-vår?

Igår hann vi med i alla fall två åk i backen...innan de stängde pga. för stark vind. Egentligen tror jag de inte tyckte det var värt att ha öppet för det inte var några som åkte nästan. Det var synd för backen var riktigt nice, slushig eftersom det var plusgrader så nu blir det ju shysst is när det fryser på..vad är detta för en vinter egentligen?!
 
Löslongerade Marulk i snön på banan igår, det var längesen och han var så duktig! Han höll sig i alla gångarter runt mig och gjorde fina varvbyten. Prövade lite trickträning också och spanska skritten satt där den skulle, ska nog pröva den från ryggen imorgon!
Dagen innan så galopperade vi i djupsnön på ridvägen, han var övertaggad och busig på hemvägen så blev mest galopp, haha;)
 
Igårkväll hade vi vår tredje halvåtta hos mig middag, hos Malin. Hon bjöd på riktigt god mat hon med! Avokadosoppa, Pastarullar och marrängbakelse med choklad och limekräm.
 
Just det, jag och Maria hade ju adventsmys i söndags också, bakade pepparkakor, drack glögg och såg på julkalendern:)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0